Fuck VoX
20959
post-template-default,single,single-post,postid-20959,single-format-standard,bridge-core-3.3.2,qi-blocks-1.3.4,qodef-gutenberg--no-touch,qodef-qi--no-touch,qi-addons-for-elementor-1.8.3,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-30.8.3,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,elementor-beta,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-21231

Fuck VoX

Fuck VoX

Tran, Tran …. Doncs sí, nois, fuck VoX! de part de les dones que pateixen violència, dels Gais i lesbianes que son marginats, discriminats i apallissats per la seva opció sexual, dels immigrants que creuen la mediterrània en pastera, dels menors que arriben aquí tots sols, detots aquells que combreguen amb d’altres ideologies polítiques, dels demòcrates tots i dels que diumenge van fer un salt del silló en veure aquesta colla de feixistes com a força política en la democràcia perfecta d’espaÑa.

Aquest missatge curt diu el que qualsevol persona decent, demòcrata, feminista, progressista i defensora dels drets de les persones haurien de dir. El que em sobta és que no hi hagin molts més Fuck VoX cridats a pulmons plens per artistes, intel·lectuals, prohoms de referència i d’altres cuques progres que no s’han cansat de dir-nos el que varen arribar a lluitar contra Franco un cop mort i enterrat ….. per cert, ja li ha passat la ressaca a la Maruja?

El que una noieta de 26 anys de Sant Esteve de Ses Rovires ha dit contra la impunitat de l’extrema dreta en un tuit s’ha fet viral perquè encara que sembli mentira, la por ha fet callar moltes boques i així tenim la batalla perduda abans de començar. Al feixisme l’han blanquejat entre tots, els han donat la veu amb l’inhumació del Franco convertint-la en un funeral d’Estat, l’han banalitzat recentment suposats intel·lectuals en entrevistes a diaris italians, l’han normalitzat com a opció política amb pactes miserables que han representat governs, l’han presentat com aliat manifestant-se amb ells a Catalunya quan SCC convocava per la unitat d’espaÑa i així ens hem de veure ara

I sí, Fuck VoX, sou 3.640.063 fatxes que els heu votat però nosaltres en som molts més.

Ah i sabeu què? No passareu!

admin
xarop1@gmail.com

Darrera del nick edp hi trobareu a l'Eduard un català de Girona enamorat de la seva terra i apassionat per internet, la fotografia i els esports de muntanya.

No Comments

Post A Comment