
19 maig Blocaire convidat, una bona experiència
Aquest cap de setmana passat, va finalitzar l’experiment de crossblogging que he estat fent en el meu bloc, “El blocaire convidat” i haig de dir que n’estic molt satisfet ja que pràcticament tothom que s’hi va comprometre, ha enviat l’article en dia i hora fent que la iniciativa sigui tot un èxit.
Atenent a un suggeriment de la companya Siono, a qui li envio una forta abraçada, he decidit editar un petit recopilatori dels articles, il·lustracions i referències que han participat en el projecte, en format de revista i en pdf. Com que serà la primera vegada que ho faci espero comptar amb la vostra comprensió. Tant bon punt com ho tingui enllestit us l’enviaré per e-mail i el deixaré per descarregar des del bloc.
Actualment estic maquinant una altre cosa que m’està consumint gran part del temps que puc dedicar a estar davant l’ordinador i que quan pugui us en faré cinc cèntims i per el que necssitaré la vostra col·laboració. A veure si us agradarà.
Moltíssimes gràcies a tots els que hi heu participat.
- 14/03 – Joan Ramón – Qmenta
- 15/03 – Trina Milàn – Platxèria
- 16/03 – Carles Puigdemont – Blog de Carles Puigdemont
- 21/03 – José Antº Donaire – De Bat a Bat
- 22/03 – Camil Ros – El bloc de Camil
- 23/03 – Toni Sellas – Toni Sellas.cat
- 28/03 – César Calderón – Netoratón
- 29/03 – Edu Muntaner – Com gotes a l’Oceà
- 30/03 – Eduard Batlle – El bloc de l’Eduard Batlle
- 04/04 – David Montilla – Les cabòries den Montilla
- 05/04 – José Antonio – El bloc de Jon Kepa
- 06/04 – Jesús Palomar – El bloc d’en Jesús Palomar
- 11/04 – Miquel Serrabassa – Entre silencis
- 12/04 – Narcís Sastre – El bloc den Narcís Sastre
- 13/04 – David Rodríguez – Economing
- 18/04 – Jaume Puig – Bloc personal de Jaume Puig
- 19/04 – José Rodríguez – Observatori de Cyberpolítica de Joselito
- 25/04 – Marc Vidal – El bloc de Marc Vidal
- 27/04 – Gemma Nuñez – Buscando el Norte
- 03/05 – Siono – Siono
- 09/05 – Juan Félix Macias – Gonzalo Robles
- 10/05 – Arqueòleg Glamurós – Reflexions de un arqueòleg glamurós
- 11/05 – Anna Cabañas – Amb lletra de pal
Jon Kepa
Posted at 00:30h, 29 maigHa sido una experiencia enriquecedora e interesante, gracias por contar conmigo.
Salut i força.
admin
Posted at 20:09h, 25 maigHola david,
Com ja us he comentat abans, el que us ha de donar les grà cies soc jo, altres iniciatives de crossblogging con aquestes ue s’han proposat abans, no han tingut el mateix ressó i això només és mèrit vostre, propossar-ho costa ben poc.
Salut i €
David
Posted at 17:03h, 25 maigTot i que amb uns dies de retard, m’afegeixo als agraïments per haver-nos cedit l’espai. Malgrat que aquells dies se m’havien acumulat els encà rrecs, fou un plaer poder escriure aquells parà grafs.
Edu
Posted at 11:35h, 20 maigGrà cies Eduard per obrir-nos el teu blog, ha estat una experiència molt interessant.
Em sembla fantà stic lo de la recopilació.
I ja ens explicarà s què és aixo que està s maquinant! 😉
Salut
admin
Posted at 09:26h, 20 maigHola Joan.
Hem de tenir clar que compartint ens beneficiem tots dels coneixements dels altres, com deia aquell, si els dos tenim una poma i la intercanviem, continuarem tenint una poma, però si intercanviem una idea, en tindrem dues cada un.
Això funciona aixÃ, la meva visió de l’entorn 2.0 jo el veig bà sicament col·laboratiu, solidari i com un espai a on compartir idees i inquietuts i la iniciativa del crossblogging anava en aquesta direcció.
I no nedis tant els caps de setmana que ja no tens edat …. (ja, ja, ja)
Salut i €
admin
Posted at 09:22h, 20 maigHola NarcÃs.
Un bloc el fem tots els que hi participem, aportant l’article corresponent i el que és més important, el comentari.
Vosaltres heu sigut els protagonistes de la història, primer per acceptar el petit atracament que us vaig fer i implicant-vos en el cross blogging.
Suposo que anirem fent més coses com aquesta, la que estic preparant ara, segur que us agradarà .
salut i €
Joan Ramon
Posted at 05:59h, 20 maigEstimat Eduard…
Grà cies a tu per ser 2.0 de veritat, per ser solidari de veritat, per llençar-te a la piscina com ho has fet i per convidar-me a fer-hi el primer bany de la temporada… Va ser un plaer i un honor…
NarcÃs Sastre
Posted at 23:52h, 19 maigGrà cies a tu, Eduard, per compartir el teu raconet a la xarxa!
Salut!
admin
Posted at 23:29h, 19 maigHola David.
Si que ho ha estat una molt bona experiència, el fet que una societat2.0 que pretenem oberta a travésd’internet ofereixi aquestes possibilitats em comfirma cada vegada més que estem pel bon camà i que el fenòmen en el que ens hi veiem tots involucrats, pot donar molt de joc en el futur.
Salut i €
David Montilla
Posted at 20:29h, 19 maigHa estat una engrescadora experiència, que a més ens ha permés conèixer d’altres blocaires i d’altres veus properes a tu, però potser desconegudes per la resta. Felicitats per l’iniciativa i grà cies per convidar-me.