01 des. SIDA
La SIDA segueix vigent. Encara que hagi estat substituït en les portades per altres temes menys transcendents, segueix matant i infectant a un ritme esgarrifós. Les últimes dades aportats pel Centre d’estudis Epidemiològics de la Generalitat posen de manifest que els col·lectius de risc es segueixen mantenint, heterosexuals, homosexuals i prostitutes als quals ara i com no podia ser d’altra forma s’afegeix el grup d’immigrants.
El focus de contagi principal, és el sexual i el fet que de la SIDA només es parli en contats dies a l’any fa que la gent pensi que ja no és un problema, quan si ho és, això ho demostra la dada que a Espanya, 50.000 persones són portadores SENSE SABER-HO, almenys aquest és el càlcul que s’ha fet.
La plaga Gai, com la varem conèixer en els seus orígens ha deixat de ser tan específica, però segueix sent plaga, i mata, vaja si ho fa !!. El diagnòstic, en més del 35% dels casos és tardà o el que és el mateix, es detecta en tal estat que dificulta el control i afegeix possibilitats de morir a l’infectat.
Amb les malalties som com els nens petits, si no sabem que la tenim, no la tenim, però per desgràcia aquest no és cap mètode científic que eviti o guareixi el VIH.
Serge
Posted at 18:43h, 18 marçThanks for this post, I was looking for information like this.